Om en helg.

Efter en vecka med plugg och prestationsångest var det välbehövligt med en helg. Fredagen spenderade jag med mina fina vänner Tanja, Jennifer och Sandra. Vi åt middag och mös en hel del. På kvällen gick vi och träffade pojkar som vi gick och discobowlade med. Något att rekomendera, riktigt kul. Vi hamnade tillsut hemma hos Tanja för att dricka natt-te. På lördagen var jag och Jennifer på en sång workshop! Och åh va kul det va! Lärorikt och bra. På kvällen jobbade jag på båten. Bra lördag. Älskar att sjunga! Idag har jag haft lite kvalitetstid för mig själv. Åt en dunderfrukost, kollat lite på alla sångläxor för veckan, spelat piano eller inte gjort nånting. Söndagar är bra. 

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Måste bara säga att du har en riktigt mysig blogg tjejen!

Svar: Åh tack! vad glad jag blir!
Maja

2012-09-16 @ 20:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0