Start over.

Hej! Har egentligen inte funderat på att ta upp bloggandet igen men vips, så här är jag i alla fall. I en ny blogg som jag hoppas på ska uppdatera sig ibland. Jag är en tjej på sjutton och ett halvt år. Bor i en liten håla några mil utanför Örebro. Som jag fömodligen kommer fly från direkt efter gymnasiet. I skolan läser jag musik-estet. Tycker mycket om att sjunga och extra jobbar även som en liten trubadur på en båt. Förövrigt lever jag väl som en sjuttonåring ska göra. Några få ändringar med designen, annars är det ju bara att köra!  

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Niceeeeeeeee duuuuuuu!!!!! :DD
Såg just en grej i kodmallen som vi måste fixa till! ;)

Svar: hihihi :D jasssåååå! men då får vi greja det nån dag :)
Maja

2012-07-16 @ 01:49:37
URL: http://imlosinggravity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0